8 september 2013

In de relaxmodus deel 2

Vandaag beloofde weer een mooie dag te worden, en als we om 06.45 uur gewekt worden door Tijmen en we naar buiten kijken, wordt dat bevestigd. De lucht is helder met een enkele wolk. Om 07.00 uur volgt ook Luuck en ga ik met de minimannen het ontbijt maken. We maken lekker bagels met creamcheese, jam en kipfilet. Alles gaat op en zelfs Luuck doet z'n best. 

Om 08.30 liggen we al allemaal in in het zwembad, wat is dat toch heerlijk zo in de achtertuin! Inmiddels is ons huisdier 'crocs' ook weer gesignaleerd aan de overkant van de pont. Wij blijven veilig in onze kooi! Pas rond 11.00 uur gaan we uit het zwembad. De mannen spelen nog even airhockey in de garage en vervolgens eten Tijmen en Luuck wat. Om 12.15 uur gaat Marco wat taco's halen bij de Taco Bell. Ondertussen leg ik Luuck op bed en ga even in het zonnetje liggen en geniet van dit korte rustmoment. Als Marco terug is eten we de taco's op en ik duik weer in het zwembad met Tijmen. 
Ik lig daarna nog even op mijn ligstoel alvorens Luuck weer wakker wordt.










Om 15.30 willen we even naar The Loop rijden, en onderweg stoppen we nog even bij de Dairy Queen voor een ijsje. Tijmen neemt een softijs (dat 'je' laten we achterwege). Marco neemt een Oreo blizzard en voor 0,99 krijg je er een 2e blizzard bij. Ik offer me maar op met het idee deze met Luuck te delen. Maar ook hier heeft Luuck geen trek in en ik moet zeggen dat het mijn ding ook niet is, ik ga thuis liever naar Daisy's.

The Loop is een winkelcentrum en we kijken er een klein uurtje rond bij een paar door ons geselecteerde winkels. Samen met Tijmen koop ik het cadeau(tje) voor onze zwager, alias de pingpongballenverkoper, wat we al een tijdje in gedachten hadden. Was even zoeken, het is niets groots, maar we hebben het gevonden. Hij moet er nog even op wachten tot 17 januari denk ik....;-)
In de winkel zegt de verkoopster nog over Tijmen dat het zo'n ontzettend "well behaved" jongetje is...ik moet inwendig wel even lachen maar zeg dan dat ze gelijk heeft, haha! 



Vanuit The Loop rijden we door naar Bahama Breeze voor wederom eten...
Tijmen wil de Tilapiafilet (nadat wij het kibbeling hebben genoemd). Wij kiezen voor een paar voorgerechten om te delen, de Ahi Tuna stack, de Beef empanadas en de Shrimp & Lobster quesadilla. Alles smaakt superlekker, dit restaurant staat bij ons wél in de top 10.
Tijmen krijgt een heerlijk malse Tilapiafilet van de grill en eet zijn hele Tilapiafilet en ook nog wat druiven (die als bijgerecht erbij zaten) heerlijk op. 





Om 19.15 uur zijn we terug en gaan de jongens meteen naar bed. Luuck spookt nog even maar geeft het dan ook op. 

Morgen willen we een halve dag naar Aquatica gaan, dus dat zal weer een vermoeiende dag worden. 

Life is good in Florida!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmmmm...herken de Bahama Breeze gerechten, lekker!

En ben benieuwd wat je voor de pingpongballenverkoper hebt gekocht....;-)

Anita zei

Wat een leuk verslag. Jullie knullen genieten echt, het spat van de foto's af. Leuk om te zien, onze kids waren ook klein toen wij voor het eerst naar Florida gingen en vonden uit eten gaan en al die kleurplaten en verwennerijen voor kinderen ook zo leuk. Ze zijn nu net zo verslaafd als wij hahah.
Heel veel plezier.