4 september 2013

Fort Myers - Orlando

Dat we een jetlag zouden hebben wisten we wel, maar het is altijd weer de vraag hoe die uitpakt. Vroeg dit keer! Althans voor mij. Marco sliep al vroeg en ik niet veel later, rond 20.00 uur was de koek (en de nachos) wel op. Vervolgens werden we allebei om 01.00 uur wakker maar vielen gelukkig weer in slaap. Maar om 03.00 uur was het bij mij echt klaar en kon ik de slaap niet meer vinden. Heb toen maar even de iPad gepakt en ben in een hoekje gaan zitten omdat ik niemand wakker wilde maken. Dat lukte volgens mij aardig want de mannen waren allemaal rond 04.30 uur wakker.

Lekker onder de douche gesprongen wat gerommeld en om 07.00 uur ontbeten wat ingegrepen was bij onze overnachting. En dat was echt prima! Broodjes met ei/bacon, brood, bagels, donuts, vers fruit, yoghurt, sapjes. Keus genoeg om een bodem voor de rest van de dag te leggen. Tijmen wilde graag zelf een bagel met creamcheese maken en dat is hem prima gelukt, hij heeft 'm ook helemaal opgegeten. Wat dat betreft lijken de rollen weer een beetje omgedraaid. Tijmen eet hier en Luuck denkt het zijne ervan. 
   
                                                                                                                    
 
 
 

Om 08.30 uur is de auto weer volgeladen en gaan we op weg richting Orlando. Op de helft maken we even een plas en tas pauze. En waar kan dat beter dan in Ellenton bij Premium Outlets? We gaan even 2 winkels in en...komen met 2 tasje buiten... Het zal eens anders zijn! 
 

Nadat we eerst nog even een frappucino, lemon cake en een cake pop hebben gehaald bij Starbucks, vervolgen we onze reis naar Orlando. 


Ook dit verloopt dit jaar erg soepel. De jongens vallen na Ellenton allebei in slaap en doen hun ogen open als we de auto bij de villa voorrijden. Ondertussen hebben we alweer een hoosbui over ons heen gekregen maar als we uit de auto stappen gaat het zonnetje weer schijnen. Dusss dan zouden papa en Tijmen meteen gaan zwemmen en zo geschiedde. Ook Luuck wil natuurlijk mee en zo hebben ze lekker een uurtje pret! Toen Tijmen zijn ogen open deed vroeg ik of hij wist waar hij was. Hij wist het meteen en zei: 'bij het Carsbed'. Als eerste liep hij naar boven om het te checken, en gelukkig het Cars bed was er nog..

Om 16.00 uur rijden we naar de Publix voor wat interne styling van de koelkast en we slagen prima. Voor Luuck gaan we op zoek naar de goldfish en hij ziet ze zelf al snel staan. Hij pakt de zak en wil 'm eigenlijk al niet meer afstaan. Hij weet het dus gewoon nog van vorig jaar. Ik ben bang dat er weer een halve koffer aan visjes mee naar huis gaat.... Als je kind maar gelukkig is ;-)



Terug in de villa maak ik voor de kids wat spinazie, iets wat thuis altijd op gaat. Nu wordt er ook redelijk gegeten maar de vermoeidheid slaat toe. Luuck slaapt om 18.45 en Tijmen rond 19.15 uur ook. Wij eten lekker de sushi die we bij Publix hebben meegenomen. Het is nog best lekkere sushi ook, minder keus maar zo voor een eerste avond hier prima te doen. We moeten het natuurlijk wel een beetje opbouwen. 

Mijn luikjes beginnen nu ook wat zwaar te worden dus heel lang duurt het niet meer eer ik op bed lig.

Als de nacht een beetje redelijk verloopt, willen wij morgen alvast een dagdeel naar Seaworld gaan.

Geen opmerkingen: